Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Konferencja Digital Commerce: Wejście sklepu w model omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2016 11:52

30 czerwca w Warszawie odbędzie się 2 edycja konferencji Digital Commerce organizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Hasłem przewodnim konferencji jest - wejście sklepu w model omnichannel.

Sprzedaż wielokanałowa to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed branżą ecommerce w najbliższym czasie. Tylko przemyślana i spójna strategia integracji różnych kanałów sprzedaży przyniesie oczekiwane efekty biznesowi, dlatego tak ważna jest edukacja na temat aktualnych trendów i praktycznych narzędzi, które wspierają wejście sklepów w model omnichannel. Jako organizacja, która aktywnie rozwija branżę e-handlu, organizujemy 2. edycję konferencji ukierunkowaną na wsparcie e-sklepów w tym kluczowym obszarze - informuje Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.


Ogromnym atutem konferencji jest program, który odpowiada na realne problemy i oczekiwania sklepów dzięki temu, że został opracowany przez ekspertów e-Izby reprezentowanych właśnie przez właścicieli sklepów online.
Program Digital Commerce – wejście sklepu w model omnichannel - jest podzielony na 3 bloki tematyczne ogniskujące najważniejsze obszary związane ze sprzedażą wielokanałową:
• Procesy technologiczne w omnichannel – dla osób odpowiedzialnych za technologie,
• Marketing w omnichannel: dla osób odpowiedzialnych za marketing,
• Biznes omnichannel

Wśród prelegentów pojawią się - Roman Baluta, CEO ORBA; Aniceta Cymbała, Business Integration Manager, SMG DNA; Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży - Ecommerce, Przelewy24; Marcin Klimaszewski, Prezes Zarządu Cloudpack; Łukasz Plona, Head of SEM w Value Media (Group One) i Sylwia Chmielewska, Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media (Group One); Karolina Lejman - Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank; Kubilay Sengun, Senior Account Director w Insider; Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce; Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Zolago Group; Adam Tomczak, Prezes Zarządu X-press Couriers; Karolina Wrońska- ¬Boukhalfa, Account Manager w opiniac.com.

W panelu dyskusyjnym zatytułowanym - Omnichannel - kanibalizacja czy mit - który poprowadzi Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce, wezmą udział: Dorota Bachman Ravelo/Grupa PWN, Szymon Bujalski Empik, Jakub Jasiński Sephora oraz Jakub Gierszyński, Decathlon.

Konferencja dedykowana jest sklepom, przedstawicielom firm sprzedających zarówno online jak i offline, a także firmom handlowym planującym uruchomienie sprzedaży wielokanałowej. Wydarzenie ma charakter bardzo praktyczny – zarówno w obszarze edukacji jak i networkingu.

Sponsorami konferencji są: Przelewy24 i ORBA.

Patronat medialny: portalspozywczy.pl, NowyMarketing, mensis.pl, ISBhandel

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: www.ecpdigital.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    4,88

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.