Koniec rekordowych budżetów reklamowych. Lidl wydaje 4 mln zł w porównaniu do 11 w Święta

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2019 09:41

W Nowym Roku sieci podeszły ostrożnie do kwestii promocji w telewizji. W pierwszym tygodniu stycznia Lidl przeznaczył na ten cel 4 448 080 zł w porównaniu do 11 023 485 zł w ostatnim tygodniu grudnia.

W najnowszym zestawieniu Lidl jako jedyna sieć handlowa pojawiła się na liście TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Pozostałe miejsca zajmują leki i operatorzy komórkowi.

Przypomnijmy, że ostatni tydzień grudnia okazał się rekordowym okresem pod względem wydatków reklamowych. Według danych Nielsena Lidl wydał w tym czasie aż 11 023 485 zł i uplasował się na drugim miejscu, zaraz po Plusie, w zestawieniu TOP 10 brandów z największą promocją. Co ciekawe w zestawieniu zabrakło Biedronki. Na miejscu siódmym pojawiła się natomiast Żabka, która w tydzień wydała 4 716 687 zł.

Jak już pisaliśmy, według IMM w okresie przedświątecznym wydatki branży handlowej wyniosły ponad 712 mln zł na promocję w telewizji, prasie i radio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,80

  • Min

    1,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 836

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 431979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.