Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Konsumenci radlerów lubią nowości

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2016 12:11

- Zgodnie z przyjętą strategią rodzina Warki Radler rozwija się i zdobywa rynek dzięki nowościom, które utrzymują stałe zainteresowanie konsumentów. – mówi Małgorzata Gąska Brand Manager Warki Radler.

Warka Radler rozpoczęła podbój rynku od klasycznego wariantu cytrynowego. Rok później do smaku cytrynowego dołączył nowy smak - jabłkowy, a w 2014 r. wariant bezalkoholowy – Warka Radler 0,0% również o smaku cytryny. W kwietniu 2015 r. na rynku pojawił się wariant o smaku czarnej porzeczki z limonką. W sezonie 2016 do rodziny Warki Radler dołącza nowy smak: jabłko z gruszką, który zastępuje wariant jabłkowy.

– Połączenie jabłka z gruszką to nasza kolejna propozycja, która rozwija w innowacyjny sposób wariant jabłkowy, ale wciąż pozwala zostać w kręgu polskich smaków, bardzo dobrze przyjmowanych przez naszych konsumentów - dodaje Małgorzata Gąska.

Pozycja Warki Radler jest wielkim sukcesem Grupy Żywiec. Już w 2014 r. przewyższyła ona sprzedaż wszystkich pozostałych radlerów łącznie. W 2015 r. dzięki popularności wariantu porzeczkowego i skutecznie realizowanej długofalowej strategii marketingowej, marka obroniła tę pozycję, utrzymując pozycję lidera i zdobywając 48% procentowy udział w rynku (*dane: Grupa Żywiec za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XI 2015 w kategorii radlerów).

Polski radler jest najlepiej sprzedającym się radlerem HEINEKENA na świecie, pozostawiając inne marki radlerów z Grupy daleko w tyle. Spośród 5 największych radlerów HEINEKENA, polski radler w 2015 r. pod względem sprzedaży wolumenowej zdystansował o ponad 50% takie znakomitości z portfolio HEINEKENA jak Amstel Radler z rynku holenderskiego i hiszpańskiego, Goessler z Austrii czy brazylijskiego Kaiser Radler.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.