Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Koszyk cen dlahandlu.pl: E-sklepy schodzą z marży, by przyciągnąć klientów

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2014 12:59

Koszyk cen dlahandlu.pl: E-sklepy schodzą z marży, by przyciągnąć klientów

Czwarty monitoring cen w sklepach internetowych, przeprowadzony przez serwis dlahandlu.pl w 2014 roku pokazuje, że ostatnie dwa miesiące sklepy internetowe poświęciły głównie na obniżki cen. Przy czym nie jest to spadek cen spowodowany sezonowymi wahaniami warzyw czy owoców, lecz celowa polityka poświęcania marży sklepu na rzecz wykreowania wizerunku tanich zakupów internetowych. Taki obraz chcą stworzyć wszyscy gracze obecni w internecie, bo od początku 2014 roku wszyscy schodzą z cenami i to znacznie poniżej poziomu oferowanego przez stacjonarne placówk, działające pod tym samym logo. Czy stwarza to sklepom szansę na masowe przejście klientów z zakupów stacjonarnych na internetowe to raczej wątpliwe. Chodzi raczej o element wzmocnienia wizerunku e-sklepów jako miejsca tanich zakupów.

W hipernet24.pl, który należy do sklepu E.Leclerc na warszawskich Bielanach Koszyk 50 produktów kosztuje obecnie 216,11 zł, czyli o 5 zł mniej niż dwa tygodnie temu i o 19 zł mniej niż w połowie stycznia. Do kwoty zakupów trzeba doliczyć co najmniej 15 zł za dostawę, co podwyższa rachunek do ok. 231 zł. 

W sklepie auchandirect.pl zakupy 50 produktów z Koszyka wyniosły 219,40 zł, czyli o 2 zł mniej niż dwa tygodnie temu i o 9 zł mniej niż miesiąc temu. W auchandirect.pl dostawa zawsze kosztuje 19,90 zł, co daje łączną kwotę ok. 240 zł.

Sklep internetowy sieci Piotr i Paweł zaoferował zakupy w cenie 259,70 zł, czyli o 2 zł taniej niż dwa tygodnie temu i o 17 zł taniej niż miesiąc temu. Dowóz towarów przy takiej kwocie jest w Piotrze i Pawle bezpłatny.

W alma24.pl zakupy produktów z Koszyka kosztują obecnie 261,24 zł, czyli o 5 zł taniej niż na początku lutego. Przy tej kwocie dostarczenie zakupów w alma24.pl jest bezpłatne.

Frisco.pl przedstawił ofertę na poziomie 266,61 zł, czyli o 4 zł taniej niż dwa tygodnie temu i o 5 zł taniej niż miesiąc temu. Frisco.pl oferuje darmową dostawę zakupów, opiewających na taką kwotę.

W sklepie e-zakupytesco.pl za te same zakupy zapłacimy obecnie 268,89 zł wobec 270,23 zł dwa tygodnie temu Do kwoty zakupów internetowych trzeba doliczyć ok. 10 zł za dostawę, co daje w sumie ok. 278 zł za pełny serwis.

Trójmiejski sklep dodomku.pl w tym tygodniu oferuje zakupy w cenie 323,36 zł czyli na bardzo zbliżonym poziomie jak dwa tygodnie temu. 

Monitoring został przeprowadzony 14 lutego 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.