Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Koszyk cen: Sieci stawiają na internet. Dla e-placówek przygotwują niższe ceny niż dla sklepów stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2014 14:55

Koszyk cen: Sieci stawiają na internet. Dla e-placówek przygotwują niższe ceny niż dla sklepów stacjonarnych

Jak wynika z monitoringu Koszyk cen dlahandlu.pl wszyscy gracze obecni w internecie są w stanie zejść z cenami poniżej poziomu oferowanego przez stacjonarne placówki, działające pod tym samym logo. Wszystko po to, by bazując na powszechnej opinii, że w internecie jest taniej, przyciągnąć do e-sklepów kolejnych klientów, którzy z zakupów żywności jeszcze nie skorzystali. Dlatego dla porównania podajemy ceny w placówkach stacjonarnych i w ich internetowych odpowiednikach.

W sklepie auchandirect.pl zakupy 50 produktów z Koszyka wyniosły 213,93 zł wobec 219,40 zł miesiąc wcześniej. W auchandirect.pl dostawa zawsze kosztuje 19,90 zł, co daje łączną kwotę ok. 234 zł. Dla porównania warszawski hipermarket sieci Auchan proponował dwa tygodnie temu, zakupy 50 tych samych produktów w cenie 255,47 zł. 

W hipernet24.pl, który należy do sklepu E.Leclerc na warszawskich Bielanach Koszyk 50 produktów kosztuje obecnie 219,51 zł, czyli o 3 zł drożej niż miesiąc temu. Do kwoty zakupów trzeba doliczyć co najmniej 15 zł za dostawę, co podwyższa rachunek do ok. 235 zł. Dla porównania sklep z logo E.Leclerc w Warszawie pod koniec lutego oferował 50 tych samych produktów w cenie 285,89 zł.

Sklep internetowy sieci Piotr i Paweł zaoferował zakupy w cenie 253,53 zł, czyli o 6 zł taniej niż w połowie lutego. Dowóz towarów przy takiej kwocie jest w Piotrze i Pawle bezpłatny. Tydzień temu za 50 takich samych produktów w stacjonarnym sklepie sieci Piotr i Paweł w Warszawie trzeba było zapłacić 278,52 zł.

Frisco.pl przedstawił ofertę na poziomie 253,65 zł względem 266,61 zł miesiąc wcześniej. Frisco.pl oferuje darmową dostawę zakupów, opiewających na taką kwotę.

W sklepie e-zakupytesco.pl za te same zakupy zapłacimy obecnie 260,81 zł wobec 268,89 zł miesiąc temu. Do kwoty zakupów internetowych trzeba doliczyć ok. 10 zł za dostawę, co daje w sumie ok. 270 zł za pełny serwis. Podobne zakupy w stacjonarmym sklepie Tesco w Warszawie dwa tygdonie temu kosztowały 277,14 zł.

W alma24.pl zakupy produktów z Koszyka kosztują obecnie 266 zł wobec 261,24 zł miesiąc wcześniej. Przy tej kwocie dostarczenie zakupów w alma24.pl jest bezpłatne. Tydzień temu za 50 produktów z Koszyka w stacjornym sklepie Almy płaciliśmy 289,33 zł.

Trójmiejski sklep dodomku.pl w tym tygodniu oferuje zakupy w cenie 329,25 zł względem 323,36 zł miesiąc wcześniej.

Monitoring został przeprowadzony 13 marca 2014 roku

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-03-14 15:20:05

    ja własnie złożyłam zamówienie z darmową przywózką mięsa drobiowego z ubojni.

    I tak kurczaj cena w ubojmi 6zł wTesco 6,99

    filet z kurczaka w ubojni 12,70, w Tesco 15,49 za kg

    udziec z indyka w ubojni 11,80 ,w Tesco 12,99. Na moich zakupach zyskam nie kupująć w Tesco 52,39zl + zaoszczędzę na opłacie za dostarczenie przez Tesco ok 3,80 do 9zł . Próbowałam zamówić w hurtowni ale cena filetów z kurczaka 14zł .Zrezygnowałam.Jednak opłaca się zakup w ubojni bez pośredników. Z tym ,że ja razem zamówiłam wszystkiego 46 kg.Hipermarkety są za drogie.Narzucają zbyt dużą marżę. Może w Tesco opłaca się zakup wątróbki drobiowej, bo cena taka sama w ubojni 4,50.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.