Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

KP: Zarządzanie kategorią piwa wymaga badań, zasobów ludzkich oraz zaplecza finansowego

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2015 11:23

O podziale zadań między handlowców Kompanii Piwowarskiej oraz firmy zewnętrzne w zakresie doboru asortymentu i właściwej ekspozycji i wizualnego uatrakcyjnienia półek z piwem mówi Joanna Kwiatkowska, media relation manger w Kompanii Piwowarskiej.

Czy takie akcje jak "Postaw na piwo", gdzie dzielicie się Państwo swoim know-how z właścicielami małych sklepów, mają szansę być realizowane przez firmy zewnętrzne, czy takie zadania wymagają zaangażowania Państwa handlowców?

Posiadamy dużą wiedzę w zakresie zarządzania kategorią piwa i chcemy rozwijać ją wspólnie z naszymi klientami. Dlatego dzielimy się zdobytym doświadczeniem i służymy radą, m.in. w zakresie doboru najlepszego asortymentu do danego sklepu, właściwej ekspozycji piwa zgodnie z oczekiwaniami kupujących, czy wizualnego uatrakcyjnienia półek, tak aby stanowiły one miejsce szybkiego dokonywania decyzji zakupowych. Dzięki wdrażanym rozwiązaniom wspólnie z naszymi klientami dbamy zarówno o ich zysk, jak i satysfakcję miłośników piwa z dokonywanych zakupów.

Działania z zakresu zarządzania kategorią wymagają kompleksowych danych w postaci badań, odpowiednich zasobów ludzkich oraz zaplecza finansowego. Z uwagi na ten fakt, realizujemy je obecnie w oparciu o nasze siły sprzedaży i ekspertów KP. Jednocześnie, współpracując z pracownikami spoza organizacji, dbamy o zapewnienie im szerokiej wiedzy na temat zarządzania kategorią, tak by mogli stanowić wsparcie w rozwoju biznesu naszych klientów.

Jak Państwa chęć zwiększenia udziałów w handlu tradycyjnym wpływa na zlecanie usług sprzedażowych firmom outsourcingowym?

Systematycznie analizujemy model dotarcia do rynku, aby upewnić się, że wspomaga on realizację naszych celów biznesowych. Zwiększenie udziałów w rynku jest możliwe tylko wtedy, gdy blisko współpracujemy z naszymi klientami. Tylko w ten sposób możemy zapewnić efektywną komunikację w punktach sprzedaży. Sezon letni to dla naszej branży szczególny czas, czas największych wzrostów sprzedaży. Ma na to wpływ m.in. fakt, że w tym czasie otwiera się znaczna ilość sklepów i lokali sezonowych, w obsłudze których wspierają nas dodatkowi pracownicy firm outsourcingowych.

Czy praktyką Państwa firmy jest zlecanie raczej prostych usług outsourcingu sprzedaży na zewnątrz czy także zlecanie usług dodatkowych, takich jak rekomendacje dotyczące doboru odpowiedniego asortymentu piwa do danej lokalizacji i jego odpowiedniej ekspozycji?



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,84

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.