Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Książki atrakcyjne dla dyskontów. Lidl rusza ze sprzedażą czytanek dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 11:07

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz najnowsze trendy od 24 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl pojawią się książeczki dla dzieci m.in. wydawnictwa ZAKAMARKI.

Propozycje Lidla to: „Piaskowy Wilk” (34,99 zł/szt.) w wydaniu prezentowym, czy 11 książek z serii „Tajemnica” (15,99 zł/szt.), 5 tomów z przygodami Minionków, a także książkę z serii „Poczytaj mi mamo. Księga pierwsza” (34,99 zł/szt.).

Jak wynika z danych zebranych przez ABR SESTA, w gazetkach reklamowych sieci handlowych w ubiegłym roku pojawiło się 5255 promocji książek w porównaniu z 4574 promocjami tych artykułów w 2013 r. Sieci handlowe oferując tanie książki poprawiają swój wizerunek i wskazują na prestiżową  ofertę. Najmocniej korzystają na tym dyskonty.

Książki dla dzieci ma w swojej ofercie od dłuższego czasu Biedronka, która na listopad przygotowała premierę książki autora nagrodzonego w konkursie "Piórko 2015",  zorganizowanego przez sieć. Rodzice z dziećmi jako atrakcyjny klient sieci był także adresatem oferty książek i  teczek edukacyjnych z serii "Elufen books" czy serii koców i poduszek, przygotowanej dla Biedronki przez projektantów z duetu Paprocki&Brzozowski.

Zdaniem ekspertów produkty od projektantów, własna książka czy markowe zabawki to haczyk, który ma przyciągnąć do dyskontów osoby zamożniejsze.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.