Kuba Wojewódzki twarzą najnowszej kampanii Oranżady Hellena

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2016 10:44

Kuba Wojewódzki twarzą najnowszej kampanii Oranżady Hellena Fot. mat.pras.

Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki.

Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz w stacjach o mniejszym zasięgu. W tym sezonie emitowane będą 3 spoty 30-sekundowe. 

Najnowsza kampania to efekt przyjętej długofalowej strategii marketingowej, koncentrującej się na umacnianiu wizerunku marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości. Brand komunikuje w głównej mierze pozytywne nastawienie do tego, co polskie i oryginalne – tak jak niepowtarzalny, landrynkowy smak Oranżady Hellena. Poprzez ten przekaz, wesoła i rozrywkowa marka chce podkreślić dumę z bycia Polakami. Wszystko to z dużym dystansem, z nutką dowcipu, jednak w inteligentny sposób na poziomie lidera rynkowego.

Marka od dwóch lat lokuje w znanych i lubianych programach rozrywkowych czerwoną Oranżadę Hellena w puszce. Jednym z działań jest promocja w show Kuby Wojewódzkiego, w którym trzy sezony temu Oranżada Hellena zaistniała jako pierwsza marka napojowa. Udział Kuby Wojewódzkiego w cyklu spotów reklamowych to konsekwentne działanie marki na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku. Spoty promuje znane z poprzednich reklam hasło „Cudze chwalicie swego nie znacie!”. Koncept opiera się na humorystycznych i błyskotliwych obserwacjach osiągnięć i zachowań Polaków oraz podkreślaniu, że w wielu aspektach jesteśmy lepsi od innych i mamy powody do optymizmu.

- Kuba Wojewódzki polski dziennikarz muzyczny, telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, satyryk, felietonista, ale też showman. Opiniotwórczy, wyrazisty, wywołujący emocje i promujący nowoczesny patriotyzm. Współpraca z tak wyjątkową osobą to duże wyróżnienie dla marki. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie nam wiele korzyści wizerunkowych – podkreśla Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena.

Dodatkowo akcja będzie wspierana poprzez działania digitalowe, w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży – marka przygotowała dedykowane ekspozytory sprzedażowe i materiały POS z mocnym brandingiem. 1 czerwca ruszy także konkurs konsumencki – szczegóły na www.oranzadanakubie.pl.

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja BRANDMAN, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada agencja Studio filmowe M5. Całość wyreżyserował Tadeusz Śliwa. A działania public relations odpowiada Agencja Kolterman Media Communications.

W spotach reklamowych prezentowana jest czerwona Oranżada Hellena w szklanej butelce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.