Kurs akcji Almy wzrósł o 82 proc. Ekspert wyjaśnia dlaczego

www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2017 12:26

Ostatnie wydarzenia w Almie zostały entuzjastycznie przyjęte przez uczestników rynku finansowego. Na przestrzeni miesiąca sąd zdecydował o rozpoczęciu postępowania sanacyjnego, a akcjonariusze o dodatkowej emisji akcji. W konsekwencji kurs akcji wzrósł o 82 proc. - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Marek Jakubów, ekspert z firmy Roland Berger.

Istnieją dwa prawdopodobne scenariusze na powrót supermarketów na rynek - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Jakubów, ekspert z firmy Roland Berger.

- Pierwszy scenariusz zakłada przekształcenie Almy w supermarkety o profilu bardziej przystępnym dla przeciętnego Polaka. Za tym scenariuszem przemawia doświadczenie inwestora w segmencie supermarketów - mówi Marek Jakubów.

- W drugim scenariuszu Alma będzie kontynuować funkcjonowanie w formule supermarketów premium. Przykłady bazaru z hali koszyki w Warszawie lub supermarketu EPI z Wrocławia wskazują na zapotrzebowanie na taki format, jednak rynek detalicznego handlu spożywczego premium w Polsce jest ograniczony do centrów największych miast. Tylko dwa markety Almy mają prestiżowe adresy - wyjaśnia ekspert.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.