L'Oréal rozważa sprzedaż marki Body Shop

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2017 10:07

Francuski koncern L'Oréal prowadzi rozmowy z  bankiem inwestycyjnym Lazar, aby poszukać opcji rozwoju dla marki The Body Shop. Jak podaje serwis Retail Detail jest wysoce prawdopodobne, że sieć sklepów z kosmetykami może zostać wystawiona na sprzedaż.

Body Shop, sieć założona w 1976 roku przez Anitę Roddick, posiada ponad 3000 sklepów na terenie 66 krajów. Jest znana z odmowy sprzedaży kosmetyków testowanych na zwierzętach. L'Oreal nabył łańcuch w 2006 roku za około 1 mld euro i w przypadku sprzedaży spodziewa się otrzymać przynajmniej taką samą kwotę.

W pierwszej połowie 2016 roku obroty The Body Shop spadły o 0,6 proc., do 368,6 mln euro, a strata operacyjna sieci wzrosła z 7,2 mln euro do 22,2 mln euro. Na wyniki wpłynął słabszy rozwój marki w Hongkongu i Arabii Saudyjskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Franek 2017-02-21 21:52:54

    do Autora --> Body Shop to nie jest firma, która ma w ofercie kosmetyki ekologiczne !!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,59

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.