L'Oreal uruchomił w Polsce e-sklepy dla marek Kiehl's i Urban Decay

Autor: dlahandlu.pl 6 lipca 2016 09:19

L’Oréal Polska w 2016 roku uruchomił sklepy internetowe oferujące produkty marki Kiehl’s i Urban Decay.

 – Rewolucja cyfrowa wprowadza ogromne zmiany w relacji z konsumentami. Aby się do nich przygotować, L’Oréal wzmacnia swoje zespoły digitalowe i ekspertyzę w tej dziedzinie. Nasz rozwój w obszarze e-commerce jest odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania konsumentów odnośnie zakupów w Internecie. Również komunikacja z nimi coraz częściej jest prowadzona z wykorzystaniem kanałów digital – mówi Wioletta Rosołowska, prezes zarządu L’Oréal Polska. L’Oréal w San Francisco zainicjował powstanie Makeup Genius, wirtualnego doradcy-wizażysty. Wskaźnik wzrostu w kanale e-commerce dla firmy L'Oreal za zeszły rok wyniósł +37,9 proc. W szybkim rozwoju firmy pomogło przekonanie zarządu, że e-handel nie jest konkurencją dla dystrybucji tradycyjnej, a nowym kanałem, stwarzającym szansę na sprostanie oczekiwaniom klientów. Aplikacja, pobrana przez ponad 20 milionów użytkowników, pozwala wykonać wirtualny makijaż w czasie rzeczywistym, jednocześnie testując wszystkie gamy produktów L’Oréal. ezpośrednio z poziomu aplikacji można zakupić wybrany produkt. Wdrażanie podobnych rozwiązań cyfrowych, które pozwolą przygotować się na wyzwania przyszłości to jeden z głównych priorytetów firmy na najbliższe lata.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.