Lavazza Ora promuje się dźwiekami zbierania i palenia ziaren kawy

Autor: dlahandlu.pl 23 września 2019 17:27

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start kampanii - opartej na dźwiękach.

„Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na którym ostatnio coraz większą wagę przywiązuje się do jakości produktów. To oznaka zwiększającej się dojrzałości z punktu widzenia konsumenta” — mówi Marco Barbieri, dyrektor ds. marketingu na Europę Wschodnią w firmie Lavazza. „Pozycjonując się jako marka sektora super-premium na rynku kawowym, Lavazza działa głównie w kategorii produktów Roast&Ground, która odnotowuje najwyższe tempo wzrostu (+2%)."

Włoska kompozytorka i projektantka dźwięku, Chiara Luzzana przebyła drogę kawy „od plantacji do filiżanki”, nagrywając dźwięki na każdym etapie jej produkcji. Ta praca doprowadziła do stworzenia symfonii składającej się ze wszystkich zarejestrowanych dźwięków: symfonii Qualità Oro; roślin, szelestu liści i „szeptu” owoców kawowca; dźwięki fal, gwar portu i odgłosy przeładunku jutowych worków aż po „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek podczas picia w domu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    1,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.