Lavazza startuje z nową kampanią

Autor: pr 15 marca 2019 09:39

Lavazza startuje z nową kampanią Fot. materiały prasowe

Lavazza inauguruje nowy rozdział swojej obecności na polskim rynku, ogłaszając start polskiej wersji globalnej kampanii marki: „More than Italian”. Emitowane od 18 marca spoty podkreślać będą wszechstronność kawy Lavazza w zaspakajaniu zróżnicowanych gustów i potrzeb konsumentów, we wszystkich jej formach.

– Polska to dla Lavazzy ważny strategicznie rynek, na którym działamy od wielu już lat - mówi Mattia Tipaldi, dyrektor regionalny Lavazzy na Europę Wschodnią – W ostatnim czasie wykazuje on tendencje do premiumizacji, co wynika z większej wagi jaką polscy konsumenci przywiązują do jakości produktów, a to z kolei prowadzi do trendu wzrostowego kategorii premium na rynku detalicznym. Wraz z podjętymi przez nas w ostatnim czasie partnerstwami staramy się wykorzystać nowe możliwości, jakie stwarza ta sytuacja, aby osiągnąć ambitny cel wzrostu na tak strategicznym rynku, jak Polska.

W Polsce start kampanii „More than Italian” w telewizji i internecie jest planowany na 18 marca br. Spot został wyreżyserowany przez egipskiego reżysera Ali Ali, uznanego przez GUNN Report 2015 za jednego z dziesięciu najlepszych reżyserów reklamowych na świecie, a wyprodukowany przez Movie Magic Int. Muzyka do spotu została skomponowana przez znane na całym świecie studio produkcji dźwięku 2WEI Music.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7649
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.