Lay's MAXX z odrębną komunikacją marketingową

Autor: pr 4 października 2019 10:35

Agencja Przestrzeń stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.

Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: Lepiej z Lay’s. Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s MAXX własny język, ale i ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.

Ze względu na grupę docelową kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty. Mając do dyspozycji 15-, a nawet 6-sekundowe video, niezwykle rozproszoną uwagę odbiorców, jak mówi agencja, trzeba było działać bez półśrodków. – Wiedzieliśmy, że potrzebujemy bardzo prostego, a jednocześnie wyróżniającego się pomysłu. Czegoś, co od razu zatrzyma uwagę odbiorców, nie będzie wymagać analiz czy głębokiego zaangażowania – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny.

Idea musiała być także uniwersalna, bo korzystać z niej będzie ponad 30 rynków. 

Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej. Wszystkie materiały złożyły się na tzw. toolkit, czyli przewodnik przygotowany przez Agencję do implementacji przez rynki regionalne.

Kampania Lay’s MAXX w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.