Lech Premium w nowej odsłonie

Autor: pr 3 listopada 2016 14:14

Lech Premium w nowej odsłonie Fot. mat.pras.

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech.

Dotychczasowy design produktu nie był zmieniany od 2011 roku. W związku z tym brakowało mu nowoczesności i świeżości, zarówno w kontekście dopasowania do platformy komunikacyjnej, jak i trendów w projektowaniu.

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design Lecha, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak: nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm. Klientowi zależało na zmianie ewolucyjnej, respektującej kapitał wizualny marki, w szczególności kolorystyki i stałych elementów BI, decydujących o rozpoznawalności („tab” z pionowo ustawionymi literami LECH).

Pracując nad marką, projektanci Czteryczwarte zadbali przede wszystkim o większą siłę opakowania i poprawę widoczności na półce. Wprowadzono ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury, by uzyskać efekt orzeźwiającej, energetycznej zieleni i zwiększyć wrażenie chłodu i świeżości. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na bardziej współczesną i prostszą.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.