Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Letnie działania promocyjne Cukru Królewskiego

Autor: pr 2 lipca 2015 13:06

Letnie działania promocyjne Cukru Królewskiego Fot. mat. pras.

Promocja konsumencka, kampania online oraz reklama telewizyjna - Cukier Królewski przygotował na lato ofensywę działań wspierających sprzedaż.

Cukier trzcinowy Cukier Królewski doskonale sprawdza się w upalne dni jako dodatek do orzeźwiających napojów i lemoniad. Ale… nie tylko. Licząc na kreatywność konsumentów producent marki zachęca do udziału w letniej promocji z nagrodami w postaci: vouchera na kuchnię marzeń o wartości 15 000 zł ,10 robotów kuchennych Thermomix, 100 grillów elektrycznych Raclette.

Promocja potrwa od 1 lipca do 14 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dowolny produkt z rodziny cukrów trzcinowych Cukier Królewski, zachować paragon, a następnie poprzez stronę www.SłodkieOrzezwienie.pl przesłać kreatywny przepis własnego autorstwa. Ponieważ tegoroczne lato Cukier Królewski spędza „na filmowo”, istotne jest, aby przesłana recepturowa inspirowana była tematyką filmową, a w roli głównej występował cukier trzcinowy.

Poza promocją konsumencką producent na wakacyjny czas zaplanował wyjątkowo relaksujące atrakcje. Jako partner „Kina na leżakach” towarzyszył będzie tej akcji tworząc obok letnich kin strefy chillout. Będzie w nich Lemonbus, który zapewni pełne orzeźwienie. Każdy kto go odwiedzi otrzyma pyszną bezpłatną lemoniadę na bazie cukru trzcinowego oraz po naciśnięciu specjalnego przycisku schłodzić się orzeźwiającą wodną mgiełką. Dodatkowo w strefie znajdą się leżaki oraz specjalna ścianka foto z tropikalnym krajobrazem, na której tle można będzie robić sobie pamiątkowe zdjęcia z wakacji. W strefie chillout Cukru Królewskiego organizowane będą również quizy, podczas których wygrać będzie można plażowe gadżety: parawany, piłki i okulary słoneczne. Na trasie Lemonbusa i „Kina na leżakach” będzie prawie 50 miejscowości z centralnej Polski oraz nadmorskie kurorty.

Letnie działania producenta Cukru Królewskiego wsparte są intensywną kampanią online, reklamą w magazynach telewizyjnych oraz działaniami na Facebooku „Życie Jest Słodkie” i komunikacją PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,06

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.