Lewiatan Holding: Nie zgadzamy się z przeświadczeniem, że dyskonty powinny kupować najtaniej

www.portalspozywczy.pl 2 lipca 2015 14:52

- Nie zgadzamy się ze stereotypowym przeświadczeniem, że to dyskonty powinny móc kupować produkty najtaniej, co tłumaczy się tym, iż muszą mieć najniższe ceny w sklepach. W związku z tym, że nasze placówki świadczą nieporównywalnie większy serwis, a do tego posiadają znacznie szerszy asortyment, powinny nie tylko móc kupować w cenach równych dyskontom, ale znacznie taniej, gdyż koszt ekspozycji produktów, sprzedaży i obsługi klienta jest znacznie wyższy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding.

Wojciech Kruszewski zdradza, że głównym celem jego sieci na rok 2015 jest zwiększenie liczby sklepów w większych formatach. - Do pewnego czasu byliśmy postrzegani jako sieć małych sklepów, podczas gdy małych placówek mamy zaledwie około 70, co przy potencjale całej sieci liczącym blisko 2,9 tys. sklepów stanowi mniej niż 3 proc. - zauważa Kruszewski.

Aktualnie w strukturze Lewiatana dominują duże placówki handlowe, których jest około 1450. Szyld Lewiatan widnieje również na ponad 1050 średnich sklepach oraz na 310 supermarketach. Średnia powierzchnia sklepów sieci wyraźnie zwiększyła się na przestrzeni ostatnich kilku lat i zgodnie z zapowiedziami prezesa firmy, trend ten ma zostać podtrzymany.

Innym wyzwaniem, jakie prezes Lewiatana wyznaczył dla firmy na rok 2015, jest ulepszenie zarządzania asortymentem produktów w sklepie, a zwłaszcza standaryzacja kategorii w poszczególnych formatach.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.