Lewiatan Mazowsze wdrożył system kontroli standardów w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2018 10:01

Lewiatan Mazowsze wdrożył system kontroli standardów w sklepach Fot. materiały prasowe

Lewiatan Mazowsze Sp z o. o., członek Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest kolejną regionalną spółką, która podjęła decyzję o wykorzystywaniu systemu SFA do kontroli realizacji standardów w sklepach. Firmie zależało na usprawnieniu kontroli wykonywania centralnych i regionalnych umów zawieranych przez Lewiatana z największymi firmami branży FMCG.

Kontrakty z kluczowymi producentami i dostawcami produktów szybkozbywalnych, regulują m.in. ekspozycję produktów na półkach sklepowych, wymogi indeksowe, oraz inne elementy merchandisingu. Takie rozwiązanie, zasadne z punktu widzenia biznesowego, rodzi ryzyko niedopełnienia standardów przy kilkuset sklepach rozproszonych w całym regionie. Dlatego poprawna realizacja umów wymaga prowadzenia regularnych audytów w poszczególnych sklepach tak, aby mieć pewność, że umowy na facing, udział w półce i inne parametry są realizowane prawidłowo.
Centrala sieci musi regularnie sprawdzać, czy zakontraktowane towary znajdują się w odpowiednich ilościach i w odpowiednim rozmieszczeniu na półkach każdego sklepu. W tym celu Lewiatan deleguje własnych przedstawicieli w teren. Prowadzą oni audyty poprzez mobilną aplikację SFA eLeader, w którym zaprojektowane zostały wszystkie formularze niezbędne do pomiaru stopnia realizacji umów, a także pozostałe funkcjonalności dostarczające informacje o pracy przedstawiciela w terenie.

Korzyścią z wdrożenia tak zaprojektowanej usługi jest możliwość szybkiego korygowania odstępstw od przyjętych założeń. Dane z terenu spływają do systemu praktycznie od razu po wykonaniu audytu. Dzięki temu osoby odpowiedzialne za wykonanie umów na poziomie centralnym mogą szybko zaplanować w harmonogramie wizyt np. omówienie z właścicielem konkretnego sklepu zaleceń dla ekspozycji zgodnie w umową.

- Utrzymanie standardów merchandisingowych w naszych sklepach wymaga przede wszystkim rzetelnej i szybko pozyskiwanej informacji z terenu. Prowadzenie audytów przy wsparciu eLeader Mobile Visit przyspieszyło reakcje i korekty w poszczególnych punktach. Wpływa to pozytywnie na relacje z producentami i dystrybutorami, oraz poprawia wizerunek Sieci w oczach konsumentów - mówi Krzysztof Żyła, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju sieci i członek zarządu, Lewiatan Mazowsze.

System SFA eLeader wdrożony został na platformie mobilnej Android, przedstawiciele korzystają z urządzeń Samsung i Huawei.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.