Lewiatan zmienia wizualizację sklepów

Autor: portalspozywczy.pl 25 sierpnia 2011 14:17

Lewiatan zmienia wizualizację sklepów

Franczyzowa sieć Lewiatan zmienia wizualizację, w tym wygląd logo, a także zewnętrzny i wewnętrzny wystrój swoich sklepów. Do tej chwili zmiany wprowadzono w trzech placówkach w Sochaczewie, Płocki i Radomiu, w kilku kolejnych sklepach zmiany są obecnie wdrażane.

- Zmieniamy wygląd logo, unowocześniamy zewnętrzny i wewnętrzny wystrój naszych sklepów, ale nie rezygnujemy z naszych sztandarowych kolorów - żółtego i niebieskiego - które są bardzo charakterystyczne dla naszej sieci  - mówi Wojciech Kruszewski, prezes ZKiP Lewiatan Holding.

Prezes Lewiatana ma nadzieję, że w ciągu dwóch najbliższych lat nowy wygląd zyska 70-80 proc. sklepów sieci. - Na najbliższym zebraniu zarządów spółek regionalnych Lewiatana zostaną przedstawione jego szczegóły, w tym te dotyczące finansowania i harmonogramu realizacji. Już w tej chwili mamy mnóstwo zgłoszeń od naszych franczyzobiorców, którzy chcą wprowadzić zmiany w swoich sklepach - wyjaśnia Kruszewski.

Obecnie w całej Polsce działa 2680 sklepów pod szyldem sieci Lewiatan.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5409

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.