LiA - Lidl przedstawia swojego chatbota

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2019 13:13

LiA - Lidl przedstawia swojego chatbota fot. lidl.de

Które produkty są obecnie w ofercie? Jak długo otwarty jest najbliższy sklep Lidl? - Lidl Assistant, w skrócie „LiA”, pomoże klientom znaleźć odpowiedzi na te pytania za pośrednictwem usługi Facebook Messenger. Usługę promuje na razie niemiecki Lidl.

Za pomocą nowego cyfrowego kanału komunikacyjnego klienci sklepu internetowego Lidl mogą również dowiedzieć się m.in. jaki jest status ich zamówienia. To wszystko będzie możliwe dzięki chatbotowi. Tego typu systemy te są również znane jako wirtualni osobiści asystenci.

- Użytkownicy mediów społecznościowych chcą informacji w czasie rzeczywistym, dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć chatbot „LiA” na Facebooku. Będziemy nadal rozwijać jego funkcjonalność - wyjaśnia Jürgen Achenbach, dyrektor marketingu w Lidl Niemcy. W przypadku bardziej złożonych pytań, Lidl oferuje pomoc za pomocą maila lub infolinii. 

„LiA” jest zintegrowany z Facebook Messenger. Aby go aktywować, użytkownicy muszą przejść do strony Lidl Niemcy na Facebooku lub aplikacji Facebook i kliknąć przycisk „Wiadomość". Spowoduje to otwarcie okna dialogowego, w którym wpisywane są pytania do asystenta Lidl.

Przykładowe pytania, jakie można zadać za pomocą "LiA”: „Co oferuje obecnie Lidl?” „Jakie są promocje?”, "Gdzie jest najbliższy sklep?”.

13 marca Lidl zaczął promować chatbota za pomocą postów na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7649
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.