Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl: 20 mln zł na szkolenia oraz samochód służbowy dla każdego managera sklepu

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2015 11:36

Lidl: 20 mln zł na szkolenia oraz samochód służbowy dla każdego managera sklepu

Spółka Lidl Polska zadeklarowała, że w tym roku przeznaczy 20 mln zł na szkolenie swoich pracowników. Globalnie Lidl wyśle na szkolenia 10 tys. osób, w tym 550 kierowników polskich sklepów sieci.

W 2014 roku sieć przeznaczyła na podniesienie kwalifikacji pracowników 17 mln zł. W 2013 roku było to 15 mln zł. W 2015 roku kilka milionów złotych z puli 20 mln zł zostanie przeznaczona na program "Więcej niż kierownik", w ramach którego wszyscy kierownicy sklepów w Polsce przejdą roczne szkolenie dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Szkolenia obejmą umiejętności miękkie: zarządzanie zespołem i motywacja, delegowanie odpowiedzialności, ale także obsługa klienta, zatowarowanie sklepu czy obsługa systemu kasowego. Środki będą pochodziły z funduszy własnych Lilda, a nie dofinansowania unijnego. Firma co roku wydaje kilkanaście milionów na kursy językowe, szkolenia obsługi klienta "Uprzejmość" czy projekt dla zastępców kierowników sklepów Akademia Zarządzania.

Po serii szkoleń, które potrwają ok. roku kierownicy sklepów, którzy osiągną wymagany poziom kompetencji zmienią stanowiska na managerów sklepów z nowym zakresem obowiązków. Będzie się to wiązało z otrzymaniem samochodu służbowego nowy model Skody Fabii, który warty jest ok. 75 tys. zł. Samochód będzie mógł być przez pracowników wykorzystywany także do celów prywatnych.

Przeczytaj także:

Kierownicy sklepów zatrudniani w Lidlu otrzymują 4100 zł brutto na start. Po dwóch latach pensja rośnie do 5900 zł brutto miesięcznie. Kwoty podwyżek wpisywane są do umowy od razu przy jej podpisaniu.

Firma ma nadzieję, że wszytskie te inwestycje pozwolą, że kierownicy sklepów jeszcze bardziej będą nastawieni na analizę wskaźników sprzedażowych placówki i współpracę z zespołem oraz przełożonymi. Lidl zapowiada, że dzięki tym inwestycjom chce podnieść sprzedaż w swoich sklepach, przyciągnąć nowych klientów, pozyskać najlepsze kadry z rynku i wesprzeć rozwój swoich pracowników. Lidl zwiększając kompetencje zarządzcze kierowników sklepów ma nadzieję, że tego rodzaju decentralizacja zarządzania przyniesie pozytywne rezultaty, m.in. większą lojalność klientów i obroty sklepów. Jak podała spółka, zatrudnienie zwiększy się o 1000 osób ze względu na otwarcia nowych placówek, ale także uzupełnienie składu personelu w sklepach już działających, z powodu rosnącej liczby klientów w sklepach. Obecnie Lidl zatrudnia 14 tys. pracowników.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hej 2016-03-03 19:34:11

    Ciekawe, że sporo pracowników wypowiada się o pracy w lidlu na forum gowork.

  • no_logo 2015-03-11 12:41:59

    prawdziwy rarytas - 4100 brutto!

    Przy 11,5 mld obrotu i tyleż zabranej gotówki z rynku. Taki nasz fenomen: nie lubimy Niemców, ale nabijamy im kasę na prawo i lewo (na prawo kaufland, na lewo lidl). A pośrodku... Portugalczyk...

  • P.H 2015-03-10 15:44:53

    Wszyscy do roboty do Lidla w Polsce,czechach i Niemczech- za 5000 koła wszyscy P.H szukajcie roboty, nie jak w maspeksie za 1500 !!!!!Polak potrafi...

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,60

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.