Lidl, Biedronka i Carrefour to handlowi liderzy zestawienia reklamodawców

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2017 10:32

W drugim tygodniu sierpnia (7- 13.08) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę 6 472 060 zł i znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu Nielsena marek z największymi wydatkami na reklamę w TV. Zaraz za nią jest Biedronka z wydatkami na poziomie 5 212 439 zł. 8. miejsce zajmuje Carrefour (3 231 686 zł). Tydzień później Lidl przeznaczył na ten cel 5 346 898 zł, Biedronka 4 574 742 zł a Carrefour 2 895 712 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, że w pierwszym pełnym tygodniu lipca (31.07- 6.08) Biedronka wydała 8 012 295 zł a Lidl 6 398 348 zł.

Według ostatniej analizy Codemedia wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł . Na czele największych reklamodawców sektora utrzymał się Lidl. W porównaniu rok do roku z podium spadło Jeronimo Martins Polska, które wyprzedził Terg, właściciel sieci marketów Media Expert. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karol 2017-10-02 18:42:32

    Nie wiem jak się nazywa, chyba robili jakiś konkurs na fejsie

  • supro 2017-09-25 18:42:35

    No właśnie gdzie podziała się Lisowska i jak się nazywa ta nowa dziewczyna z reklam?

  • pari 2017-09-25 01:05:29

    ciekawe na kogo zmienią... może Farna?

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.