Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl chce być królem promocji. Sieć podbija stawkę i wyprzedza działania konkurencji

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2016 15:36

Lidl chce być królem promocji. Sieć podbija stawkę i wyprzedza działania konkurencji Fot. za Lidl.pl

Lidl kontynuuje działania promocyjne i wyprzedza działania konkurencji. Od 25 sierpnia za każde wydane 100 zł klienci będą mogli odebrać 30 zł.

22 sierpnia Lidl zaoferował klientom bon w wysokości 20 złotych za zakupy w wysokości 100 zł. Od 25 sierpnia sieć zwiększa wartość bonu i przekazuje za każde zakupy za 100 zł bon o wartości 30 zł. Dodatkowo, każdy klient, który odebrał już bon o niższej wartości otrzyma na wymianę bon za 30 zł.

Tym samym niemiecki dyskonter "przebił" ofertę Biedronki, która w promocji trwającej od 23 do 28 sierpnia oferowała klientom natychmiastowy rabat w wysokości 25 zł, ale za zakupy o wartości minimum 199 zł.

Jak tym razem zareaguje Biedronka? W ostatnim czasie w tej sieci prowadzone były akcje promocyjne premiujące zakupy o wartości 99 zł. W pierwszej edycji klienci otrzymywali gratis za zakupy powyżej tej kwoty 6 kajzerek, w kolejnej Coca-Colę i chipy Lays, a a trzeciej 4-pack piwa EB.

Biedronka odpowiedziała także na akcję Lidla "Najtańsze produkty w historii", w której można było kupić produkty do przyrządzenia obiadu dla czterech osób za mniej niż 5 złotych. Biedronka w tym samym czasie zaoferowała swoim klientom produkty w trzech przedziałach cenowych: 4,99 zł; 1,99 zł oraz 0,99 zł w ramach promocji "Dni super oferty".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,57

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.