Lidl: Chcemy utrzymać dotychczasowe tempo ekspansji

www.portalspozywczy.pl 16 lipca 2018 12:44

Lidl: Chcemy utrzymać dotychczasowe tempo ekspansji Fot. Shutterstock.com

W Polsce każdego miesiąca otwieramy nowe sklepy, dlatego rocznie przybywa ich około 30. Planujemy utrzymanie takiego tempa ekspansji i organicznego rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, Lidl Polska.

- Jednym z najważniejszych wydarzeń bieżącego roku jest wprowadzenie akcji „Więcej na radość z życia”, która ma na celu dostarczanie klientom asortymentu bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnej, niskiej cenie - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

- Ponadto rozwijamy współpracę z dostawcami głównie z Polski, koncentrując się na silnym rozwoju marek własnych zarówno w wersji podstawowej, jak i z segmentu BIO, premium oraz z półki „bez” - niezawierających określonych składników w recepturze. W 2018 roku stawiamy również na silne wzmocnienie naszych kompetencji biznesowych - w aspekcie Winnicy Lidla oraz Lidl Podróże - dodaje.

Jakie ma Lidl plany na drugą połowę 2018 roku? - Na przełomie kilku miesięcy zostanie otwarte kolejne centrum dystrybucji w Mińsku Mazowieckim. Stanowić ono będzie dziesiąty tego typu obiekt logistyczny Lidl Polska i umożliwi utrzymanie założonego tempa rozwijania naszej działalności - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

- W drugim półroczu 2018 r. planujemy również wprowadzenie wielu atrakcyjnych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów – aktualnie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podać szczegóły – zachęcamy do śledzenia naszej komunikacji w kanałach ATL, BTL oraz komunikatów prasowych - dodaje.

Przeczytaj także:

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.