Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl i Aldi testują format convenience w Londynie

Autor: Daily Mail/Property Week 17 listopada 2014 12:29

Do walki o udziały w rynku sklepów convenience dołączają kolejne sieci. Nie są to już jedynie gracze pierwotnie obecni w formacie hipermarketów i supermarketów, lecz także dyskonterzy. Jak informuje "Daily Mail", w Londynie niemal równocześnie testy małego formatu rozpoczęły sieci Lidl oraz Aldi.

Dyskonterzy uruchamiając sklepy convenience w stolicy Wielkiej Brytanii zamierzają rywalizować ze sklepami Tesco Express, Tesco Metro i Sainsbury's Local, jak również z małymi placówkami należącymi do sieci Asda. Jak donosi "Property Week", ta ostatnia sieć także rozpoczęła właśnie podbój brytyjskiego rynku convenience, celując w lokalizacje high-street.

W przypadku Aldiego, otwieranie placówek convenience jest częścią szerszego planu inwestycyjnego, opiewającego na kwotę 600 mln funtów. Sklepy convenience Aldi City Store będą mieć ok. 6 tys. stóp kwadratowych (ok. 550 mkw.). Z kolei Lidl celuje w placówki posiadające powierzchnię minimum 4 tys. stóp kwadratowych (372 mkw.).

Aldi zamierza ponadto uruchamiać nowe sklepy będące "kompromisem" między obecnym formatem, a formatem convenience. Ich powierzchnia wynosić będzie pomiędzy 10 tys. a 14 tys. stóp kwadratowych (930-1300 mkw.).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.