Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl i Biedronka walczą o klientów w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lutego 2014 09:03

Według danych firmy Nielsen za okres 27.01-02.02 sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4,6 mln zł. W zestawieniu marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazły się również Biedronka - 2,3 mln zł oraz Media Expert - 3,1 mln zł.

Najwięcej na reklamę wydała sieć Play - aż 6,9 mln zł.

Wydatki są podane według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Łącznie na reklamę żywność przeznaczono 57,4 mln zł.  

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-02-07 14:44:55

    Reklama nic nie da. Ceny, sposob dostawy, informacja o wniesieniu sprzętu i jego cena. To w moim przypadku decyduje o zakupie. Rezygnuję z zakupu dużego sprzetu agd, gdy dostawa jest kurierem pod pierwsze zadaszenie i radź sobie sam z przesyłką 70-80 kg. Porównuję wszystkie ceny ,kalkuluję i wybieram. Jak do tej pory moje oczekiwania spełnia Euroagd w przypadku sprzętu AGD większego i w przypadku mniejszego sprzętu AGD Redcoon. Poza tym telewizji nie oglądam od trzech lat , więc reklama do mnie nie dociera . Ceny , ceny , ceny! To decyduje o zakupie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.