Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl i Tesco kontynuują walkę o świątecznego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 10 grudnia 2015 11:12

Według danych firmy Nielsen, w pierwszym tygodniu grudnia (30.11- 06.12.2015) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 203 212 zł i znalazła się na trzecim miejscu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Czwarte miejsce zajmuje Tesco z wydatkami na poziomie 5 859 689 zł.

Na siódmym miejscu jest Allegro (5 001 585 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według danych Nielsen za okres 23-29 listopada Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 543 155 zł, a Tesco 7 977 620 zł.

Niedawno portal wirtualnemedia.pl informował, że Tesco akończyło ponad trzyletnią współpracę ze swoim ambasadorem reklamowym - Robertem Makłowiczem. Sieć w obecnej kampanii reklamowej wprowadza nowy format kreatywny autorstwa agencji Ogilvy & Mather. W serii 15-sekundowych spotów produktowych pokazywane są różne sceny z codziennego życia rodziny, np. wspólne gotowanie i pieczenie oraz zabawy dzieci. Ma to podkreślać bliskość i pomocność marki Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.