Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl inwestuje w opakowania "to go"

www.portalspozywczy.pl 14 września 2015 15:51

Cały czas obserwujemy i badamy trendy, które pojawiają się na rynku i wpływają na rozwój opakowań. Istotne są dla nas trendy związane z wygodą użytkowania, ale również ekologią czy też aktywnym stylem życia, który przekłada się chociażby na stosowanie opakowań typu "to go". Widzimy również potencjał w opakowaniach nawiązujących do tradycji, regionalnego pochodzenia produktu, jak również o silnym charakterze vintage - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Biskup PR Manager Lidl Polska.

I dodaje, że Lidl kładzie duży nacisk zarówno na sam projekt opakowania, jak również na jakość jego wydruku. - Na tym polu widoczne są również zachodzące zmiany. W szczególności w zakresie uszlachetnień w druku, takich jak zastosowanie farb i lakierów specjalnych - termoaktywnych, termochromowych, czy luminescencyjnych – mówi Anna Bikup.

Jakie nowinki opakowaniowe szykuje sieć? - W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzenie innowacyjnego na polskim rynku opakowania kapusty kwaszonej – wiaderko wyposażone będzie w dodatkowy wentyl odprowadzający gazy, co zapobiegnie przekwaszeniu produktu – dodaje przedstawiciel Lidla.

www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kos 2015-09-21 13:45:14

    ludzie nie koncentrujcie się na pięknych opakowaniach tylko na tym co jest w środku i skąd przyjechało bo na pewno w 81% nie z Polski, w myśl zasady i g... w piękny papierek owinąć można.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,51

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.