Lidl kieruje ofertę kart prezentowych do firm

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2019 09:40

Lidl kieruje ofertę kart prezentowych do firm fot. za lidl.pl

12 sierpnia sieć Lidl wprowadziła do oferty karty podarunkowe. Karty dostępne są w trzech nominałach: 50, 100 i 200 zł. Firma kieruje ofertę nie tylko dla indywidualnych klientów, ale także jako "doskonałą motywację dla pracowników".

Sieć oferuje możliwość zakupu większej ilości kart podarunkowych (dla zamówień powyżej 30 szt. sieć utworzyła dedykowany adres mailowy).

Karty Lidla są nowym środkiem płatniczym sieci. Klienci mogą nimi płacić za zakupy we wszystkich placówkach sieci. Karty ważne są 6 miesięcy od momentu zakupu. 

Pod koniec lutego 2019 r. Lidl miał w Polsce 673 sklepy, a jego udział w rynku wynosił 7,2%. Obrót netto firmy w roku obrotowym 2018/2019 to 18,3 mld zł (16,1 mld zł rok wcześniej).

Przypomnijmy, od września 2017 r. sieć Biedronka posiada podobną ofertę. Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowe” jest dedykowana dzieciom i może być stosowana jako zamiennik kieszonkowego. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i stanowi dobry sposób na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 832

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 436466

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.