Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl myśli nad wprowadzeniem płatności mobilnych

Autor: Rzeczpospolita 21 listopada 2013 09:05

W 2012 r. wyeksportowaliśmy produkty za 1,25 mld zł, w tym roku spodziewamy się 1,5 mld zł. - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska, w wywiadzie dla Rzeczpospolitej. Dodaje, że z roku na rok dostawców, z którymi współpracuje sieć pod kątem eksportu, jest coraz więcej. W 2010 r. było ich około 100, po roku już 120, a w tej chwili to około 150 producentów.

Zdaniem prezesa Lidl Polska, nasza żywność zasmakowała Europejczykom, dlatego coraz chętniej ją kupują. Dodatkowo tak jak w Polsce Lidl organizuje tygodnie z kuchniami, np. włoską, grecką czy francuską, tak w sklepach Lidl w Irlandii czy Wielkiej Brytanii promowana jest kuchnia polska, ze szczególną ekspozycją produktów w placówce i wsparciem działań reklamowych.

Michał Łagunionek zauważa, że na stale zmieniającym się rynku nazwy formatów, które powstały wiele lat temu, dziś są już nieaktualne. Jest to tylko klasyfikacja znana branżowym ekspertom, a różnicowanie na przykład na supermarkety czy dyskonty nie ma większego znaczenia. Konsumenci chodzą do sklepów konkretnych marek, a nie formatów. Ponadto, jak dodaje prezes, Lidl obserwuje możliwości rozwoju pod katem wprowadzania dodatkowych usług, dotyczy to także płatności mobilnych - czytamy w Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.