Lidl nie oszczędza na reklamie, wyróżnikiem sieci jest również aktywność w social mediach

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2015 10:14

Lidl nie oszczędza na reklamie, wyróżnikiem sieci jest również aktywność w social mediach Lidl postawił w kampanii na znane twarze, fot. za Lidl.pl

Według danych firmy Nielsen, w okresie od 7 do 13 grudnia 2015 sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 161 680 zł i znalazła się na drugim miejscu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Czwarte miejsce zajmuje Tesco z wydatkami na poziomie 5 599 553 zł, a szóste Biedronka, która na reklamę przeznaczyła 5 275 281 zł.

- Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie nową odsłoną naszej kampanii „Dorota, Karol i Goście” wśród naszych klientów. Komunikację wzmacniamy poprzez kanały social media – dzięki naszemu profilowi na Facebook’u każdego dnia dowiadujemy się jakie są potrzeby i preferencje naszych klientów – co jest dla nas najcenniejsze. Aktualnie mamy ponad 960 tys. fanów naszego profilu. W związku z bardzo pozytywnym odbiorem naszych filmów promocyjnych, z udziałem znanych aktorów, celebrytów oraz przedstawicieli różnych profesji, w konwencji „talk show”, udostępniamy je wszystkim zainteresowanym osobom na platformie www.kuchnialidla.pl oraz na naszym profilu w serwisie youtube.com. Staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, dlatego prowadzimy również profil naszej marki na Instagramie. Obserwujemy wzrastające zainteresowanie tym kanałem – nasi fani chętnie dzielą się również własnymi zdjęciami szczególnie tymi, które ilustrują ich kulinarne dokonania. Wyróżnikiem naszej firmy jest inspirujący dialog z blogosferą – mówi Anna Biskup, PR manager Lidla.

- Ponadto po raz trzeci wprowadziliśmy ofertę promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać książkę kulinarną. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami – Karol Okrasa - szef kuchni i Dorota Wellman - dziennikarka - dodaje Anna Biskup.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.