Lidl podwyższa standard sklepów. Czy nowy format pojawi się w Polsce?

Autor: wp.pl 23 kwietnia 2016 15:01

Kąciki zabaw dla dzieci, WiFi i toalety dla klientów, większa powierzchnia sklepu z szerszymi alejkami, atrakcyjniejszy design wnętrza, a także bogatszy asortyment. Tego rodzaju nowości będą czekać na polskich klientów Lidla, jeśli niemiecka sieć zdecyduje się na wprowadzenie nad Wisłą nowego, wyższego standardu swoich sklepów - czytamy w serwisie Wirtualna Polska.

Sklepy Lidla o podwyższonym standardzie (concept store, format miejski) funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Chorwacji. O tym, że nowy format zawita także do Polski, mówi się od kilku miesięcy, ale niemiecka sieć wciąż nie chce zdradzać swoich planów.

Jak jednak podkreśla przedstawicielka tej sieci handlowej, standard sklepów Lidla już teraz jest podwyższany. - Dążymy do większych przeszkleń, stawiamy na nowoczesne materiały i estetyczną kolorystykę - deklaruje Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska. - Planujemy także wprowadzić szereg udogodnień, które podniosą komfort pracy pracowników - zaznacza.

Więcej na Wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,38

  • Min

    1,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7646

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.