Lidl: Polscy konsumenci lubią polskie mięso

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2017 11:29

Lidl: Polscy konsumenci lubią polskie mięso fot. za lidl.pl

Lidl rozwija asortyment mięs i wędlin pod marką „Rzeźnik”. - Aż 85% Polaków jada mięso. Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich - zaznacza sieć. Czy to wizerunkowa odpowiedź Lidla na pogłoski dotyczące współpracy Biedronki z niemieckim gigantem przemysłu mięsnego Tonnies Fleisch?


Sieć podkreśla, że wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski – mówi o tym oznaczenie „polski chów, polska produkcja”.

- Wśród naszych partnerów są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni, rodzimi producenci jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki, Zakłady Mięsne Skiba S.A. czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

- Działalność naszej firmy zaczynała się od niewielkiego zakładu zatrudniającego kilkunastu pracowników – dziś jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy świeże mięso do dużej i znanej sieci handlowej – podkreśla Andrzej Skiba – prezes zarządu, Zakłady Mięsne Skiba S.A.

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się to do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów - zaznacza Tomasz Kubik, prezes firmy.

Sieć informuje, że polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

- Współpraca z Lidl Polska to istotny element naszej codziennej pracy, gwarantującej rozwój firmy. To między innymi dzięki niej powstają pomysły nowych produktów najwyższej jakości, bazujące na polskim surowcu, a przeznaczone nie tylko na rynek krajowy, ale również na rynki innych krajów europejskich – podkreśla Anna Działak, kierownik eksportu, Animex Foods – jednego z największych w Polsce przedsiębiorstw mięsnych, specjalizujących się w produkcji m.in. mięsa wieprzowego. Firmą, która regularnie eksportuje znaczną część swoich produktów, jest również Superdrob. To marka, która od 22 lat dostarcza produkty drobiowe, w kategoriach świeżego drobiu, wędlin i dań gotowych.

Przypomnimy, że niedawno Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych i Organizacji Rolniczych informowało o pogłoskach dotyczących zamiaru podpisania przez Biedronkę umowy z niemieckim gigantem przemysłu mięsnego Tonnies Fleisch.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anos 2017-02-23 19:05:17

    szkoda irlandzka wołowina w lidlu była wysokiej jakości polska od lukowa żylasty syf, polskie mięso jest ogólnie marnej jakości, w Niemczech uk wiele lepsze

  • Zoltan 2017-02-22 16:21:01

    To są Ci drapieżnicy co muszą jabłka ze skórki obierać.

  • portal 2017-02-21 14:08:42

    i o to chodzi - polskie znaczy świeże

    należy promować polskie artykuły

    tak trzymać ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,65

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7827

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.