Lidl rozwija profil na Instagramie

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2018 14:54

W ciągu 10 miesięcy od momentu powstania profilu Lidl Polska na Instagramie, liczba obserwujących go użytkowników przekroczyła 100 tysięcy.

Pierwsze 10 miesięcy obecności na Instagramie to również pierwsze wnioski m.in. na temat ulubionych produktów klientów. Wśród najbardziej popularnych produktów food na profilu Lidl Polska znajdują się m.in. masło orzechowe, lody amerykańskie, jogurty wegańskie i produkty bez laktozy, a najpopularniejsze artykuły przemysłowe to materace, dmuchane jednorożce i flamingi oraz pościele w modne liście monstery.

Z okazji przekroczenia liczby 100 tysięcy obserwujących, Lidl Polska organizuje konkurs #lidlove. Wystarczy kupić swój ulubiony produkt w Lidlu oraz zrobić z jego wykorzystaniem zdjęcie, a następnie dodać na Instagram z hashtagiem #lidlove. Spośród autorów najbardziej kreatywnych zdjęć, które będą prezentować artykuły Lidla, zostanie wybrana zwycięska dziesiątka. Nagrodą dla laureatów będzie udział w kursie profesjonalnej fotografii food'owej z wykorzystaniem produktów Lidla. Najlepsze zdjęcia będą opublikowane na Instagramie Lidl Polska.

Lidl jest aktywny również na Facebooku. Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii supermarketów. Na koniec lutego br. profil Lidl Polska miał 1,083 mln obserwujących na Facebooku (wzrost o 1 proc.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.