PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Lidl startuje z nową komunikacją marketingową. Stawia na radość życia

www.portalspozywczy.pl 26 kwietnia 2018 14:43

Lidl startuje z nową komunikacją marketingową. Stawia na radość życia fot. Lidl


Lidl Polska startuje z nową komunikacją marketingową, która obejmie całość działalności sieci – sklepy, Lidl-Podróże oraz Winnice Lidla. Jej hasło przewodnie to „Więcej na radość z życia”– informuje Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska poinformował o nowej komunikacji marketingowej, której hasłem przewodnim jest „Więcej na radość z życia”. - Chcemy za pomocą tego hasła informować o tym, że robiąc zakupy w Lidlu, możemy uzyskać coś więcej. Możemy zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu będziemy mieć więcej czasu i środków finansowych na naszych bliskich oraz na nasze pasje - tłumaczył Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Kampania startuje 30 kwietnia. W spotach reklamowych wystąpią "zwykli" ludzie. - Do współpracy zaprosiliśmy ludzi, którzy robią na co dzień zakupy w Lidlu. W kampanii nie występują celebryci czy modele, ale zwykłe rodziny, które opowiadają, co kupują, dlaczego, oraz co jest dla nich ważne w życiu - wyjaśnia prezes Lidla.

- Odwiedza nas codziennie ponad milion klientów, chcieliśmy dać szansę ludziom, aby opowiedzieli, dlaczego robią zakupy w Lidlu i co kupują. Chcemy udowodnić, że robiąc zakupy, możemy uzyskać coś więcej. Zakupy mogą być mniej stresujące, w przyjemnej atmosferze, klienci Lidla mogą zaoszczędzić czas i pieniądze - wyjaśnia prezes.

- Hasło „Więcej na radość z życia” to zobowiązanie Lidla, aby zakupy były krótkie i w odpowiedniej cenie do jakości. Tym hasłem chcemy komunikować działalność Lidla we wszystkich naszych kanałach – w sklepach, w Lidl-Podróże oraz w Winnicy Lidla - tłumaczy prezes.

Komunikacja marketingowa jest skierowana do wszystkich grup wiekowych: singli, rodzin z małymi i starszymi dziećmi oraz do starszych osób. - Lidl w komunikacji stawia również na marki własne oraz produkty bio w konkurencyjnych cenach. - W kampanii pokazujemy nasze marki własne, m.in. pieluszki i żywność dla dzieci bio. Cały czas inwestujemy w marki Lidla i dalej będziemy je rozwijać - podkreśla Maksymilian Braniecki.

Lidl Polska nie rezygnuje ze współpracy z Karolem Okrasą i Darią Ładochą. Kampanię przygotowała agencja GPD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • norwid 2018-08-21 13:31:48

    Tak -to może być nowa jakość! Sprzedano mi w Lidlu w Warszawie parownicę do ubrań SilverCrist, ale zdekompletowaną! W opakowaniu nie było pojemniczka z miarką do wygodnego nalewania wody.A powinien być!!

    Na zgłoszoną reklamację -odpowiedziano mi,że jest im przykro,ale w magazynach serwisu tego urządzenia też pojemniczków nie ma! I TYLE !

    Czy to tak ma wyglądać nowa jakość i radość z życia klientów Lidla???!!!( Jacek z Warszawy 604080104)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,88

  • Śr

    4,34

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7293
Ilość aktualnych ofert: 499326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.