Lidl szykuje nową markę własną - Lidl'uns

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 2 sierpnia 2016 14:24

Lidl chce zawalczyć o udziały w rynku produktów dla dzieci w Wielkiej Brytanii. Sieć przygotowuje nowa linię pod nazwą Lidl'uns, która będzie konkurować z marką Mamia należącą do Aldi - donosi retailanalysis.igd.com

Na razie linia zostanie wprowadzona do sklepów w czterech regionach Wielkiej Brytanii. Sieć będzie badała jak sprzedają się nowe produkty.

Nowa seria ma kluczowe znaczenie dla Lidla, który chce zwiększyć koszyk zakupowy brytyjskich rodzin. Eksperci spodziewają się dużej kampanii marketingowej w tym zakresie.

Obecnie Lidl ma w ofercie jedną markę własną dla niemowląt - Toujours - na którą składają się pieluszki i chusteczki. Marka nie obejmuje jednak żywności.

Pod brandem Lidl'uns najprawdopodobniej pojawią się również produkty spożywcze dla niemowląt.

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,59

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.