Lidl, Tesco i Carrefour mają najwięcej fanów w mediach społecznościowych

www.portalspozywczy.pl 21 lutego 2017 21:29

Lidl Polska, Tesco Polska oraz Carrefour Polska miały w styczniu 2017 roku największą liczbę fanów spośród wszystkich piętnastu sieci handlowych uwzględnionych w raporcie „Fanpage Trends styczeń 2017” przygotowanego przez firmę Sotrender.

Jak wynika z raportu „Fanpage Trends styczeń 2017” przygotowanego przez firmę Sotrender najwięcej fanów na koniec stycznia 2017 roku miały strony Lidl Polska (1 017 450 fanów), Tesco Polska (618 201) oraz Carrefour Polska (469 939). Za nimi były Pepco (413 116 fanów), Kaufland Polska (319 357) oraz oficjalna strona sieci Piotr i Paweł (176 674).

Względny przyrost liczby fanów wyróżniał fanpage Netto Polska, Małpka Express i Delikatesy Centrum. Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage Netto Polska, PEPCO oraz POLOmarket.

Największy odsetek zaangażowanych fanów zaobserwowano na stronach ŻABKA − mały wielki sklep, Delikatesy Centrum oraz Netto Polska. Firma Sotrender przypomina, że „zaangażowany” to użytkownik, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie "lubię to", komentowanie lub postowanie.

Największy Interactivity Index wypracowały fanpage Lidl Polska, Tesco Polska oraz Carrefour Polska. Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Delikatesy Centrum, Netto Polska i ŻABKA − mały wielki sklep.

Sotrender wyjaśnia, że Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca, a Relative Interactivity uwzględnia wielkość fanpage’a, a zatem umożliwia porównanie fanpage o zróżnicowanej liczbie fanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,63

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.