Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl: W 2018 zaskoczymy klientów nowymi promocjami

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2017 10:08

Lidl: W 2018 zaskoczymy klientów nowymi promocjami Fot. Shutterstock

Wejście na rynek usług turystycznych, programy lojalnościowe skierowane do dzieci, kilkadziesiąt nowych sklepów i otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego – to główne wydarzenia w sieci Lidl w mijającym roku 2017. Spółka deklaruje, że w przyszłym roku chce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju.

- W roku 2017 nasza sieć rozwijała się w stałym, organicznym tempie -  otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów na terenie całej Polski, a także zrealizowaliśmy modernizację wszystkich naszych obiektów. W minionym roku otworzyliśmy kolejne - 9 centrum dystrybucyjne w Będzinie, w Gminie Psary – mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR manager Lidl Polska, w rozmowie z dlahandlu.pl.

Rok 2017 upłynął także pod znakiem rozszerzania oferty. Sieć zdecydowała się wprowadzić usługi turystyczne: we wrześniu oficjalnie rozpoczęła sprzedaż wycieczek na platformie lidl-podroze.pl.

- Postanowiliśmy także dostarczać klientom praktyczną wiedzę na temat win, połączoną z ocenami i rekomendacjami specjalistów oraz możliwość rezerwowania wybranych produktów on-line, na innowacyjnej platformie winnicalidla.pl – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.

Jak mówi, bardzo ważnym obszarem działań Lidla były w tym roku promocje – znacznie zwiększono ich ilość oraz zaproponowano nową prezentację produktów w ramach gazetek i katalogów produktowych. Zmieniono także prezentację treści na stronie internetowej.

- Do najciekawszych akcji promocyjnych należały działania skierowane do najmłodszych, promujące zdrowe i zbilansowane odżywianie poprzez zabawę figurkami Stikeez, które zawitały do sklepów Lidl w trzech odsłonach: „Stikeez – Owoce i Warzywa”, „Stikeez – Smerfy” oraz „Stieez – Star Wars”. Inną, uwielbianą przez maluchy ofertą, podkreślającą spożycie owoców i warzyw wśród juniorów były znane wszystkim Lidlaki – przypomina Aleksandra Robaszkiewicz.

I dodaje, że sieć Lidl, rozumiejąc potrzeby polskich rodzin, przygotowała cały szereg promocji cenowych na istotne w podstawowym koszyku zakupowym produkty. Podjęła także partnerską współpracę z Programem Karty Dużej Rodziny – dla wszystkich członków programu przez cały rok czekają liczne promocje cenowe.

Sieć rozszerzyła asortyment spożywczy o produkty „bio” oraz „to-go”. W sklepach Lidl pojawiły się specjalne regały dedykowane produktom ekologicznym. Natomiast w ramach linii produktów „Pomysł Na Każdy Dzień” Lidl zaproponował klientom między innymi: sałatki, lunch boxy, kremy warzywne oraz dania gotowe.

  • Ilse 2017-12-23 18:22:54

    W Niemczech w Lidlu usługi turystyczne juz działają

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.