PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Lidl w Polsce, czyli jakość otwarć bierze górę nad ilością

Autor: dlahandlu.pl,PB 2 października 2019 19:24

Lidl w Polsce, czyli jakość otwarć bierze górę nad ilością Fot. Shutterstock

Kilkadziesiąt otwarć rocznie, rozwój organiczny, starannie dobrany asortyment, nacisk na marki własne oraz ostrożne próbowanie nowych segmentów działalności, w tym e-commerce – tak w skrócie można opisać działalność Lidla w Polsce. I wszystko wskazuje na to, że nie ma co liczyć na drastyczną zmianę tej strategii w przyszłości. Lidl na polskim radzi sobie bardzo dobrze, więc agresywne posunięcia i ryzykowne projekty nie są mu potrzebne.

Jak przypomina, nie jest to strategia nowa. - Praktycznie każda sieć w mniejszym lub większym stopniu operuje w obszarze e-commerce czy też posiada jakąś formę aplikacji mobilnej, często z funkcjami lojalnościowymi. REWE Group, operator takich sklepów jak REWE, Billa czy Penny określa siebie jako „trade and tourism company”, czyli firma handlowa i turystyczna. Turystyka jest drugim największym segmentem biznesowym REWE.  Klienci Edeki, Aldi czy Lidla mogą również skorzystać z oferty turystycznej Edeka-Reisen, Aldi-Reisen czy właśnie Lidl-Reisen. Więc w dużej mierze jest to przeniesienie na rynek polski elementów strategii funkcjonujących już obecnie na innych rynkach - dodaje.

A zatem wszystko wskazuje na to, że ze strony Lidla wielkich niespodzianek nie będzie. Firma nadal będzie powoli, ale wytrwale rozwijać się w Polsce, stopniowo powiększając udziały rynkowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Piter 2019-10-03 18:55:02

    Ćwoki wioskowe chodzą do Niemców ale jak CCC otworzyło w Niemczech a Niemcy usłyszeli że to Polacy to wszystko padło bo przestali kupować.Polska ,,,gdzie ta nasza solidarność.

  • Jerzy 2019-10-03 16:07:24

    Ciekawa analiza. Lidl faktycznie fajnie się rozwija i przynajmniej wg mnie ma najciekawszą ofertę spośród dyskontów.

  • niepodpisany 2019-10-03 11:52:48

    Otwarta wojna między Lidlem, a Biedronką trwa. Wszędzie tam, gdzie Biedronka, chwilę później otwiera sięLidl.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7604
Ilość aktualnych ofert: 499326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.