Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 12:49

W okresie od 19 do 25 marca br. Lidl był jedyną siecią spożywczą w zestawieniu największych reklamodawców (zajął 2. miejsce). W tym czasie dyskonter wydał na reklamę w telewizji 11 789 025 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W pierwszej dziesiątce największych reklamodawców znalazły się także sieci: Castorama (8. pozycja) z wydatkami rzędu 5 703 868 zł oraz Media Expert (10. miejsce), która na reklamę w telewizji przeznaczyła w tym czasie  4 645 220 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kerry 2018-04-08 16:05:09

    ta z billbordów jakaś podobna

  • parter 2018-04-08 15:54:20

    A Lisowska dalej ma robić reklamy dla nich? Bo piosenka jest dalej, a na zdjęciach to chyba nie ona teraz jest no nie?

  • kokoszk 2018-04-07 18:41:33

    Media expert chyba wydaje wiecej, ale oplaca sie - robie zakupy tylko u nich :) Lidlowi na pewno tez sie oplaci, to zostaje w podswiadomosci

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,04

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.