Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl walczy o klientów. Wydaje kilka milionów złotych tygodniowo na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 30 kwietnia 2013 10:48

W trzecim tygodniu kwietnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4 381 452 zł i jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi - wynika z danych firmy Nielsen.

Wśród marek z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się ponadto: Orange (9 278 277 zł), T-Mobile (7 243 008 zł), Plus (6 823 609 zł), Nivea (6 168 364 zł), PKO BP (6 105 650 zł), Play (5 688 142 zł), Coca Cola (4 665 129 zł), Knorr (4 471 591 zł) oraz Europejskie Programy i Fundusze (4 200 655 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przeczytaj także:

Przypomnijmy, według portalu wirtualnemedia.pl, w ub.r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki, Carrefoura, Realu, Auchan i Tesco.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • MichałM 2013-05-08 23:31:43

    Witam co zrobić aby dotrzeć do osób decyzyjnych w np. Lidlu czy Biedronce aby pokazać swoje rozwiązanie i pomysł na pozyskanie kolejnych tysięcy nowych KLIENTÓW w Polsce? Wydają miliony a jest mega skuteczne rozwiązanie dające przewagę nad konkurencję. NIKT jeszcze tego nie zaczął używać bo to początek drogi mojego rozwiązania.



    Zapraszam i dziękuję za pomoc,



    Michał Mokrysz

    Dyrektor Handlowy

    e: michal@mobimowi.p

    tel. 608 070 820

  • Marta 2013-04-30 14:47:57

    Dla mnie ważne są gazetki. Tam mam ceny, mogę porównać. A gazetka Lidla wyjątkowo mi nie odpowiada. Wolę gazetki Tesco, Reala czy Leclerca Za mało cen artykułów spozywczychw gazetce lidlowskiej. Kupuje w Lidlu kilka produktów ze względu na cenę, te które jestem w stanie zapamiętać. Natomiast mięso mają zbyt drogie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,60

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.