Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl wspiera sprzedaż wina kampanią z udziałem vlogerów

Autor: www.dlahandlu.pl/Rzeczpospolita 9 października 2013 14:22

Lidl walczy o miłośników wina. Sieć wystartowała właśnie z kampanią "Mistrzostwa vlogerów" - jej bohaterowie będą toczyć pojedynki na wzór tych, w których od ubiegłego roku udział biorą Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. „Mistrzostwa..." rozgrywane będą na portalu kuchnialidla.pl, w zakładce Winnica Lidla.

Między 7 października a 6 listopada, średnio co dwa dni zaangażowani vlogerzy publikować będą w swoich kanałach na YouTube bądź na Facebooku krótkie filmy teaserowe, zachęcając w ten sposób swoich widzów do oglądania pojedynków. Rywalizacja w ramach mistrzostw odbywać się będzie w tzw. systemie ligowym, czyli według reguły „każdy z każdym". W sumie odbędzie się 15 pojedynków - wygrywa ten, kto trafiniej wytypuje cenę degustowanego wina.

Roczne spożycie wina w Polsce w 2012 r. wyniosło 100 mln litrów i według prognoz Euromonitor International, w 2017 r. ma przekroczyć 140 mln litrów. Jednak wiedza Polaków o winie i kulturze winnej ogranicza się głównie do powielania stereotypów - wynika z badania, które w sierpniu zostało zrealizowane przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska.

Dobre wino dla 24 proc. Polaków to takie, które rekomenduje specjalista. Dwoma kolejnymi kryteriami jest cena. Na 22 proc. Polaków, którzy twierdzą, że im wino jest droższe, tym jest lepsze, przypada niemal tyle samo osób (20 proc.), według których dobre wino kosztuje między 10 a 20 zł. Inne atrybuty dobrego wina wskazywane przez Polaków to także: zaznaczony region pochodzenia (16 proc.), wyraźnie zaznaczona odmiana winogron (10 proc.), słodki smak (9 proc.), atrakcyjnie wyglądająca etykieta (8 proc.), wysoka zawartość alkoholu (6 proc.), sprzedaż w drewnianej skrzyneczce (4 proc.).

Co czwarty badany wybiera wino, które zainteresowało go w miejscu sprzedaży. 19 proc. sięga wyłącznie po kilka wypróbowanych win. 14 proc. i 8 proc. to ci, którzy przy wyborze wina ufają innym osobom - sprzedawcom lub znajomym. 4 na każde 100 osób kupujących wino wybiera te, które są akurat w promocji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.