Lidl wydaje 16,9 mln zł na reklamę, Biedronka 10,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2019 15:10

Z danych firmy Nielsen za okres 2-8 września 2019 r. wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 16 928 830 zł, a Biedronka 10 761 510 zł.

Sieci zajęły odpowiednio drugie i trzecie miejsce w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Pierwsze miejsce zajął PLUS (20 855 420 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • R 2019-09-17 14:54:48

    W myśl zasady ,ze kłamstwa powtarzane po stokroć u umyśle człowieka staje się prawda .Kiedy ten głupi naród polski się opamięta i przejrzy na oczy .Wiekszosc ich ofert to ściema ...kup 3 ...rabat ileś procent ,pytanie od jakiej ceny .Oszukuja i z tad maja taki zyski na reklamy...W większośći polskich sklepów ten produkt,po za ich marka własna ,można kupić napewno nie drożej ,bez potrzeby kupowania tylu niepotrzebnych sztuk na zapas







ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7998
Ilość aktualnych ofert: 475104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.