Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z Okrasą i Brodnickim

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2015 10:05

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z  Okrasą i Brodnickim fot. gazetka sieci Lidl

Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (27 lipca - 2 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 7 349 342. W miesiąc (6 lipca - 2 sierpnia) wydatki sieci wyniosły łącznie 21 828 842 zł. Od kilku lat główną rolę w reklamach sieci grają Karol Okrasa i Pascal Brodnicki.

Na okładce najnowszej gazetki reklamowej sieci umieszczono zdjęcie kucharzy z podpisem "dziękujemy za wspólne 3 lata i zapraszamy na pożegnalny obiad" sugerujące, że sieć kończy współpracę z Brodnickim i Okrasą.

Przypomnijmy, na początku lipca (6-12) sieć przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 718 130 zł, tydzień później - 4 738 750 zł, a dwa tygodnie później - 5 022 620 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Zgodnie z danymi Kantar Media w pierwszej połowie roku Lidl na promocje w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczył około 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r.

Lidl z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szył pod ko­niec lipca 2012 roku. Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Sieć uruchomiła również stronę internetową kuchnialidla.pl, na której znajdują się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułatwić sobie życie w kuchni.

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka
z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery,
a także akcje specjalne dla konsumentów.

  • cacy 2016-03-03 19:42:07

    Promocja się udała, bo sporo na ich temat można się naczytać na forum gowork.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.