Lidl wydaje na reklamę w telewizji prawie dwa razy więcej niż Biedronka

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2018 12:36

W okresie od 15 do 28 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w telewizji 14 538 830 zł i był niekwestionowanym liderem zestawienia Nielsena. W tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 7 626 110 zł.

Od 15 do 21 stycznia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 6 858 690 zł (1. miejsce w zestawieniu), a Biedronka  - 3 639 900 zł (4. miejsce). Na 10. pozycji uplasował się Carrefour z wydatkami rzędu 2 565 549 zł.

W dniach 22-28 stycznia wydatki Lidla wyniosły 7 680 140 zł (ponownie 1. miejsce w zestawieniu), a Biedronka awansowała na 3. pozycję z budżetem 3 986 210 zł.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462,42 mln zł wobec 464,82 mln zł w 2016 roku. Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299,28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8174

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.