Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl wydał w telewizji 16 mln zł w dwa tygodnie

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2018 12:14

W okresie od 23 lipca do 5 sierpnia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 16 055 410 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 23 do 29 lipca sieć Lidl uplasowała się na drugiem miejscu zestałwienia Nielsena, z kwotą rzędu 8 347 880 zł. Na 10. miejscu znalazła się Biedronka, której wydatki na reklamę telewizyjną wyniosły 3 209 220 zł.

W tygodniu obejmującym okres od 30 lipca do 5 sierpnia Lidl zajął pierwsze miejsce w rankingu z wydatkami na poziomie 7 707 530 zł. 9. pozycję zajęła sieć Carrefour z wydatkami w wysokości 3 681 464 zł, a stawkę zamknęło Tesco (3 571 484 zł).

W zestawieniu z tego tygodnia znalazła się również nowa internetowa platforma modowa AboutYou, która wydała na reklamę 4 878 700 zł (4. miejsce w rankingu).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.