Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl wykorzystuje opinie z Facebooka do kształtowania swojej oferty

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2014 11:45

Lidl reaguje na sugestie i opinie klientów wprowadzając zmiany w ofercie - np. głosowanie na kolejny tydzień tematyczny czy promocje na produkty, które wybrali fani. Facebook jest również nowoczesną formą zbierania insightów konsumenckich, które pozwalają na szybkie reagowanie na zmieniające się trendy.

Fani Lidla mieli do tej pory możliwość m.in. czatowania z szefami kuchni Lidla, wybierania promocji na ulubione produkty, a także otwierania wybranych sklepów w środku nocy. Wielka Noc Okazji dla Facebookowiczów to nie jedyna akcja, podczas której marka komunikację z fanami przełożyła na realne działania.


- Zainteresowanie internautów i ich liczne komentarze są dla nas nie tylko źródłem satysfakcji, ale przede wszystkim inspiracji i wiedzy o potrzebach naszychkKlientów. Taka forma dialogu jest dla nas niezwykle cenna i dzięki niej staramy się ulepszać zarówno naszą ofertę, jak
i jakość usług - komentuje Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.

Fani Lidla uczestniczą w konkursach, korzystają z aplikacji mobilnej, śledzą oferty promocyjne i komentują oraz oceniają produkty, sklepy i ich obsługę. Od początku powstania fanpage'a pojawiło się ponad 2 tysiące wpisów marki Lidl o produktach i kulinariach, 100 tysięcy komentarzy i niemal 500 tysięcy aktywności fanów ogółem (komentarzy, postów, like'ów, udostępnień). Sieć Lidl jest także obecna w serwisie YouTube oraz Pinterest. Dodatkowo prowadzi stronę www.kuchnialidla.pl, na której kulinarne boje o podniebienia Polaków toczą Pascal Brodnicki, Karol Okrasa oraz Mistrz Cukierników Paweł Małecki.
W Polsce fanami Lidla jest już ponad 820 tysięcy użytkowników, w całej Europie marka zbudowała społeczność przeszło 10 milionów osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.