PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Lidl z odpowiedzią na Beyond Meat. Sieć wprowadza wegański trend do miast

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2019 10:09

Lidl z odpowiedzią na Beyond Meat. Sieć wprowadza wegański trend do miast fot. materiały prasowe Lidl

Niemiecki oddział Lidla wyrusza na wycieczkę po kraju. Sieć ma misję - będzie promować markę własną Next Level Meat. Niemieccy konsumenci będą mogli skorzystać z darmowej degustacji trzech wegańskich potraw: wegańskich burgerów, klopsików w sosie pomidorowym i cevapcici z sałatką ryżową. "Mięso następnej generacji" ma przekonać mieszkańców miast do diety wegańskiej. Możliwe, że nowa marka Lidla pojawi się również w Polsce, ponieważ sieć zarejestrowała znak towarowy na terenie całej UE, nie tylko na rynku niemieckim.

Marka "Next Level Meat" weszła do sprzedaży 1 sierpnia. Można powiedzieć, że jest to odpowiedź dyskontera na markę Beyond Meat, która jest droższa.

Przypomnijmy, Beyond Meat zadebiutował w 2016 roku w sieci supermarketów Whole Foods. Od tego czasu popularność wegańskiej marki rosła w zawrotnym tempie, w czym pomogli znani inwestorzy. W firmę zainwestowali między innymi Bill Gates i Leonardo DiCaprio, a nawet były prezes sieci McDonald's, Don Thompson, i największy producent mięsa w Stanach, Tyson Foods.

Samochód promujący Next Level Meat odwiedzi w październiku i listopadzie 12 niemieckich miast.

- Dzięki road show„ Next Level Meat ”wprowadzamy wegański trend do miast. Wszyscy mają teraz okazję skosztować naszych popularnych wegańskich produktów Lidl za darmo - mówi Jürgen Achenbach, dyrektor marketingu w Lidl Niemcy.

Dzięki marce „Next Level Meat” Lidl zaspokaja rosnące zapotrzebowanie na alternatywne mięso wegańskie. W dniach 24–26 października w Berlinie odbędą się warsztaty wegańskie prowadzone przez Lidla. Produkty, które będą opracowywane podczas warsztatów będą testowane w sklepach sieci.

Lidl jest jedną z wiodących firm w sektorze sprzedaży detalicznej żywności w Niemczech i Europie. Lidl jest obecnie obecny w 32 krajach i prowadzi około 10 800 sklepów w  29 krajach na całym świecie. W Niemczech sieć zatrudnia około 83 000 pracowników i ma około 3200 sklepów. W roku finansowym 2018 Lidl wygenerował przychody w wysokości 81,2 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,70

  • Śr

    3,70

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7145
Ilość aktualnych ofert: 500541

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.