Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lidl z wydatkami na reklamę w telewizji rzędu 5,5 mln zł, Biedronka poza zestawieniem

Autor: www.dlahandlu.pl 17 lutego 2016 10:49

Według najnowszych danych firmy Nielsen (1 - 7 lutego 2016 r.) sieć Lidl
przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 560 590 zł zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

W zestawieniu nie znalazła się Biedronka, która przed tygodniem przeznaczyła na ten cel 4 703 225 zł (wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV). Dwa tygodnie wcześniej Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 345 011 zł, a Lidl 3 276 730 zł.

Według danych portalu Wirtualnemedia.pl w 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Reklamy Lidla warte były 529,5 mln zł, czyli 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • elo 2016-02-19 20:11:52

    no to włączamy niskie ceny

  • czech 2016-02-18 20:50:54

    czasami mają mały budżet mozna zrobić fajny wiral, natomiast to co oni zrobili przeszło do historii :D

  • pedro1 2016-02-18 19:28:23

    dokadnie, bo nie liczy się kto wyda więcej tylko kto więcej na tym zyska

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.