Lidl zainwestuje w technologie do analizy zachowań konsumentów

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 16 sierpnia 2016 12:12

Lidl zainwestuje w technologie do analizy zachowań konsumentów fot. Lidl

Lidl inwestuje miliony w nowe systemy informatyczne do systematycznego analizowania zachowań konsumentów - podaje "Lebensmittel Zeitung". Zdaniem przedstawicieli niemieckiej sieci nowoczesny i elastyczny system  "business intelligence" będzie odgrywać coraz większą rolę w zwiększaniu zysków przez detalistów.

Lidl chce dokładnie zbadać, co, kiedy i jacy klienci kupują. Czy istnieją produkty, które zostały zakupione wraz z niektórymi innymi przedmiotami? Lidl chce nawet przeanalizować wpływ pogody na decyzje konsumentów.

Dzięki pozyskaniu takich informacji sieć chce zoptymalizować swój asortyment i jego ceny, usprawnić komunikację z klientem i jeszcze lepiej planować promocje. W ten sposób Lidl chce uzyskać przewagę nad konkurencją.

Ponadto dane ze sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i mediów społecznościowych mają pomóc Lidlowi przy tworzeniu prognoz i symulacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • koperkowiec 2016-08-16 12:30:26

    No tak ,Wszystko ładnie pięknie brzmi,ale jak to zwykle bywa KLiENTÓW BEDĄ DYMAĆ NA PRAWO I LEWO

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.